Zawiadomienie o naruszeniu ochrony danych osobowych

Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniu 22 stycznia 2025 roku doszło do naruszenia ochrony danych osobowych osób ubiegających się o przydział mieszkań socjalnych i komunalnych w latach 2018–2022.
Naruszenie dotyczyło wyniesienia dokumentów zawierających dane osobowe, które zostały odzyskane w stanie nienaruszonym tego samego dnia. W związku z zaistniałą sytuacją podjęliśmy wszelkie niezbędne kroki w celu wyjaśnienia zdarzenia, zgłosiliśmy incydent do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz Policji, wdrożyliśmy dodatkowe zabezpieczenia organizacyjne i techniczne.
Zachęcamy osoby, których dane mogą być objęte naruszeniem, do zapoznania się z pełną treścią zawiadomienia, które znajduje się w załączniku poniżej. W ramach prewencji zalecamy również zastrzeżenie numeru PESEL w odpowiednim urzędzie lub aplikacji mObywatel.
Załącznik:
[Zawiadomienie o naruszeniu ochrony danych osobowych (PDF)]
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:
E-mail: inspektor@sulecin.pl
Telefon: 0-95 755 27-39